Крясъци

Искам да крещя
Да викам докато ехото ми остане някъде в далечината дори да ме няма 

Преди мислех,че няма любов 
Има егоизъм 
И това беше така заради човекът,който избрах за баща на децата си.
И същият този егоизъм,който ги унищожава 
Чувствам вина. Чувствам се предадена и предаваща. А просто исках семейство 
Четири години вървях сама по пътя си 
Отблъсквах хора и случки 
Не се хранех
Живеех на автопилот. Отблъснах Него.  Нарочно. Защото той няма нужда от това. 
Работата ми беше спасение. 12  часа на ден... 
Уморих се от тази война с Маартен 
Той загуби в поредният опит за семейство
Но спечели ... всичко останало. 
Спечели и успя да разбие всичко по пътя си...  
И детето ми все още го няма. .
А усърдието ми да се държа сякаш всичко ми е наред и се справям е уморително. Да даваш сира на други, когато ти сам нямаш. 
Но аз съм войник... затова и избрах да бъда...И като се замсиля войните,които водим от маймунската си природа са далеч по - страшни от тези на фронта.  Там няма индивидуализъм. 
Дано спечеля битките си. Вътрешните
А как беше ме страх да обичам или да се забавлявам. Сякаш предавам другите...
Живота минава... е той не е само избор.

И най - смешното е ,че в този текст няма нищо интелектуално. Няма го момичето с книгите. Има го вътрешния свят проекция на страхове и 
Крясъци 
Дано приключат  ..
Знаеш ли.. да ти.. Ти си вътрешниятАз,на който говоря
Защото,когато отворя този блог от години ще се смея с глас. 
Трудно е. Тва с изборите. Трудно е това в този свят на парадокс но прогреса,когато мозъчетата ни не са пригодени за оцелеят в свят на богове. Американски богове (по Нийл Геймън жесток сериал) Руски битки полугове, Западни задници и на кого освен се кланяме.
Аз на никого не искам да се кланя. Искам само простота. 
А тя е най - трудна за постигане. 


  

Коментари

Популярни публикации